
Wat doet Zorgboodschap?
Zorgboodschap bezorgt boodschappen, (dieet)maaltijden en huishoudelijke artikelen in kleine én grote verpakkingen. Onze klanten in de zorg wensen een totaalleverancier voor eten en drinken.
Hoe werkt online bestellen bij Zorgboodschap?
Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze bestelomgeving. Deze is enkel toegankelijk voor klanten van Zorgboodschap. Nog geen klant? Neem dan contact met ons op.
Hoe kan ik klant worden?
Via een belletje of mailtje kunt u eenvoudig en snel informatie opvragen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met u opgenomen.
Hebben jullie een huismerk?
Jazeker. In onze bestelomgeving kunt u o.a. alle producten van ons huismerk g’woon terugvinden.
Werken jullie met aanbiedingen?
Iedere week zijn er nieuwe aanbiedingen te vinden in onze bestelomgeving. De aanbiedingen zijn geldig van maandag tot en met zondag. Daarnaast hebben we diverse acties lopen tijdens de feestdagen, seizoensgebonden acties (zoals de start van het barbecue- of haring seizoen) en acties tijdens speciale dagen zoals nationale feestdagen.
Op welke manier krijg ik mijn bestelling bezorgd?
Wij hanteren drie servicelevels voor het leveren van uw bestellingen:
Servicelevel 1 – Centraal geleverd
Servicelevel 2 – Op de locatie of afdeling
Servicelevel 3 – Tot in de koelkast
Meer informatie over de servicelevels of aanpassing van uw servicelevel gewenst? Neem contact op met onze Servicedesk.
Hoe worden mijn bestellingen geleverd?
Uw bestellingen worden geleverd in oranje klapkratten of in diepvriesboxen. Bij grotere hoeveelheden maken wij uiteraard gebruik van rolcontainers. Gekoelde en diepvriesartikelen worden op de juiste temperatuur vervoerd en afgeleverd. Wij bezorgen tot in het pand op de gewenste plek, zelfs levering tot in de koelkast is mogelijk.
Zorgboodschap is BRC-gecertificeerd. Dit certificaat heeft betrekking op kwaliteit, gezondheid, voedselveiligheid en hygiëne. Hierdoor garanderen wij dat onze dienstverlening conform de BRC-normen wordt uitgevoerd.
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Voor vragen met betrekking tot onze dienstverlening, neem contact op met onze Servicedesk.
Bel naar 071 – 711 43 20 of stuur een mail naar info@zorgboodschap.nl.
Ik heb een vraag, waar kan ik deze stellen?
Direct uw vraag stellen? Bel dan naar onze servicedesk: 071 – 711 43 20.
Of verzendt uw vraag per mail en wij zorgen voor een antwoord.