Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat doet Zorgboodschap?

Zorgboodschap bezorgt boodschappen, (dieet)maaltijden en huishoudelijke artikelen aan de gezondheidszorg en detailhandel. Lees meer.

Hoe werkt online bestellen bij Zorgboodschap?

Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze bestelomgeving. Deze is enkel toegankelijk voor klanten van Zorgboodschap. Nog geen klant? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik klant worden?

Via de ‘klant worden’ pagina kun je eenvoudig en snel informatie opvragen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Assortiment

Werken jullie met aanbiedingen?

Iedere week zijn er nieuwe aanbiedingen te vinden in onze webshop. De aanbiedingen zijn geldig van maandag tot en met zondag. Daarnaast hebben we diverse acties lopen tijdens de feestdagen, seizoensgebonden acties (zoals de start van het barbecue- of haring seizoen) en acties tijdens speciale dagen zoals nationale pannenkoekendag en stamppotweken.

Hebben jullie een huismerk?

Jazeker. In onze webshop kun je alle producten van ons huismerk g’woon terugvinden.

Bezorgen

Op welke manier krijg ik mijn bestelling bezorgd?

Wij hanteren drie servicelevels voor het leveren aan de gezondheidszorg:

Servicelevel 1 – Centraal geleverd

Servicelevel 2 – Op de locatie of afdeling

Servicelevel 3 – Tot in de koelkast

Meer informatie over de servicelevels of wil je de servicelevel aanpassen? Neem contact op met onze servicedesk.

Hoe worden mijn boodschappen afgeleverd?

Jouw boodschappen worden geleverd in oranje klap kratten of in diepvriesboxen. Gekoelde en diepvriesartikelen worden op de juiste temperatuur vervoerd en afgeleverd. Wij bezorgen tot in het pand op de gewenste plek.

Zorgboodschap is BRC gecertificeerd. Dit certificaat heeft betrekking op kwaliteit, gezondheid, voedselveiligheid en hygiëne. Hierdoor garanderen wij dat onze dienstverlening conform de BRC normen wordt uitgevoerd.

Service en contact

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Voor vragen met betrekking tot onze dienstverlening, neem contact op met onze servicedesk.
Voor gezondheidszorg, bel naar: 071 – 711 43 20.
Voor detailhandel bel naar: 0522 – 265 400.

Of stuur een mail naar info@zorgboodschap.nl.

Hoe meld ik mij aan voor de Zorgboodschap nieuwsbrief?

We houden je graag op de hoogte van onze acties, actualiteiten in de branche en organisatie nieuws. Meld je aan.

 

Klant nieuwsbrief
Ben je klant bij Zorgboodschap? Meld je aan voor de gezondheidszorg nieuwsbrief of de detailhandel nieuwsbrief. Je ontvangt elke maand het laatste nieuws over onze acties en ontwikkelingen over de branche waarin je werkzaam bent.

Ik heb een vraag, waar kan ik deze stellen?

Direct je vraag stellen? Bel dan naar onze servicedesk: 071 – 711 43 20.
Of verzend je vraag per mail en wij zorgen voor een antwoord.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Neem contact op met onze Servicedesk. Zij zitten klaar om jouw persoonlijke vraag te beantwoorden.

Ik beantwoord je vraag
Contact
Maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 15.00 uur ben ik te bereiken via onderstaand telefoonnummer of e-mail adres.