Veelgestelde vragen

Algemeen

Wat doet Zorgboodschap?

Zorgboodschap bezorgt boodschappen, (dieet)maaltijden en huishoudelijke artikelen in kleine én grote verpakkingen. Onze klanten in de zorg wensen een totaalleverancier voor eten en drinken. Lees meer.

Hoe werkt online bestellen bij Zorgboodschap?

Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze bestelomgeving. Deze is enkel toegankelijk voor klanten van Zorgboodschap. Nog geen klant? Neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik klant worden?

Via de ‘klant worden’ pagina kunt u eenvoudig en snel informatie opvragen. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Assortiment

Werken jullie met aanbiedingen?

Iedere week zijn er nieuwe aanbiedingen te vinden in onze bestelomgeving. De aanbiedingen zijn geldig van maandag tot en met zondag. Daarnaast hebben we diverse acties lopen tijdens de feestdagen, seizoensgebonden acties (zoals de start van het barbecue- of haring seizoen) en acties tijdens speciale dagen zoals nationale feestdagen.

Hebben jullie een huismerk?

Jazeker. In onze bestelomgeving kunt u o.a. alle producten van ons huismerk g’woon terugvinden.

Bezorgen

Op welke manier krijg ik mijn bestelling bezorgd?

Wij hanteren drie servicelevels voor het leveren van uw bestellingen:

Servicelevel 1 – Centraal geleverd

Servicelevel 2 – Op de locatie of afdeling

Servicelevel 3 – Tot in de koelkast

Meer informatie over de servicelevels of aanpassing van uw servicelevel gewenst? Neem contact op met onze Servicedesk.

Hoe worden mijn bestellingen geleverd?

Uw bestellingen worden geleverd in oranje klapkratten of in diepvriesboxen. Bij grotere hoeveelheden maken wij uiteraard gebruik van rolcontainers. Gekoelde en diepvriesartikelen worden op de juiste temperatuur vervoerd en afgeleverd. Wij bezorgen tot in het pand op de gewenste plek, zelfs levering tot in de koelkast is mogelijk.
Zorgboodschap is BRC-gecertificeerd. Dit certificaat heeft betrekking op kwaliteit, gezondheid, voedselveiligheid en hygiëne. Hierdoor garanderen wij dat onze dienstverlening conform de BRC-normen wordt uitgevoerd.

Service en contact

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Voor vragen met betrekking tot onze dienstverlening, neem contact op met onze Servicedesk.
Bel naar 071 – 711 43 20 of stuur een mail naar info@zorgboodschap.nl.

Hoe meld ik mij aan voor de Zorgboodschap nieuwsbrief?

We houden u graag op de hoogte van onze acties, actualiteiten in de branche en organisatie nieuws. Meld u aan.

 

Klant nieuwsbrief
Bent u klant bij Zorgboodschap? Meld u aan voor de zorg nieuwsbrief of de horeca nieuwsbrief. U ontvangt elke maand het laatste nieuws over onze acties en ontwikkelingen over de branche waarin u werkzaam bent.

Ik heb een vraag, waar kan ik deze stellen?

Direct uw vraag stellen? Bel dan naar onze servicedesk: 071 – 711 43 20.
Of verzendt uw vraag per mail en wij zorgen voor een antwoord.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem contact op met onze Servicedesk. Zij zitten klaar om uw persoonlijke vragen te beantwoorden.

Wij beantwoorden uw vraag
Contact
Maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 08.00 tot 15.00 uur zijn wij te bereiken via onderstaand telefoonnummer of e-mail adres.